13/4 På Gäddfiske med Molle och min bror

Morgonen var väldigt dimmig. Vi försökte t oss ut på Araslövssjön men det var inte mycket vi såg efter ca 30 min och mycket tragg fick jag Andreas och Molle till att vända båten till hammarhavet.

När vi kom dit börja vädret ändra sig och solen kom fram blev varmt som bara den. Gäddorna börja hugga lite smått men leken har ju börjat så det var bara små gäddor som hög blev 8 fiska för Molle, 7st för mig och 6st för Andreas men han fick störst och vann på 2,75. Hehehe

Tack för trevligt fiske till min bror och Molle
 Önskar er alla skitfiske   


            



Kommentarer
Postat av: malin

söt du e när du dricker kaffet ;) kyss

2009-04-18 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0