10/4 Vilket drömfiske

Var hos min bror kl 7 imorse för att åka ut på en skön fiske tur på Hammarsjön. Vi la i båten ca 8tiden började med att glindra lite vi körde med Salomon slider jag tog 8st på det under dagen resten med Blue Fox Buzzer spinnare när vi höll stilla vid vass kanterna och tog 3st på det.  Första fisken för i år kom efter bron vid på väg till utloppet till Hammarsjön den var inte så stor men det var första och det var kul
 

Sen kom min 3 för dagen den tog jag på spinnaren  den låg på 4,58kg och ingen för min bror än.



sen blev det mäst små gäddor på 1,5-3kg som kroka  


Några hugg senare kom andreas förta fisk efter mycket länktan efter fisk    

Mot slutet av dagen fick jag min person bästa på 8,24kg och 100cm sån otrolig känsla det var.Det var ett så tung hugg så man blev rädd. Jag bara sa till brorsan fan vilket hugg den är stor och när den visa sig trodde jag inte det var sant den var så fin. Blu Fox spinnare visat än en gång att det är oslagbart i hammarsjön 11fiskar för mig och 3till min bror. Ett stort tack till min bror Andreas för ett mycket härlig fiske och att han tipsa mig om spinnarna för något år sen. 


 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan vilken dag ja. Den var bra. Nu ska man ut på måndag också. Ha Ha Ha Då e de min tur.

2009-04-11 @ 09:15:06
Postat av: malin

Grattis till storfångsten och nytt PB!!! Jag vill också fånga fisk ;) men hade nog inte orkat få upp så stor hehe.

2009-04-11 @ 12:40:17
Postat av: Mamma

GRATTIS den var fin, kul att fiska o slappna av kan jag tänka mig. Kram

2009-04-11 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0